woensdag 16 december 2009



Vandaag heb ik een aantal leuke kleine worshopjes voorbereid die volgende week gegeven worden. Ooohhhh zo schattig ik kan niet anders zeggen. Een labelboekje voor je stempel afdrukjes. Een kado doosjes .... (die je liever niet wil weggeven) En ja, een heel toepasselijke Easelkaart voor na 1 januari. Lol!!!!Ik zeg niks verder.
Er zijn nog wat plekjes vrij. Kijk dus even op de site en geef je op, ik zou het leuk vinden als ik jullie bij mij aan de workshop tafel zie. Trouwens het nieuwe workshop programma staat er ook op.

4 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat een schitterende kaart!!

Heidie zei

wat een schitterende kaart. En leuk om je gisteren weer even te zien. Ik heb me toen ik thuis was meteen voor 2 workshops opgegeven. Ik zie je dan.

groetjes Heidie

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Jolan,

waar woon jij precies?
zoiets moois wil ik ook wel aan meedoen als je nog plek heb
en natuurlijk niet in den verre woont haha.

liefs Sonja

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Jolan!
En ik kom volgende week even buurten hoor en schuif dan meteen aan!