dinsdag 11 mei 2010

Muffin.... "Muf"


Gisteren heb ik half Nederland rond gereden voor een aantal dingen die moesten gebeuren. Het kwam er elke keer niet van. Ik heb oa een bezoek gebracht aan ons nieuwe gezinslid. Is het geen poepie. Helaas komt ze pas over vier weken. Twan heeft een naam bedacht en wel: Muffin. Vraag me niet hoe hij er aan komt maar hij gaat haar Muf noemen...... (lol!!!) Het wordt zijn hondje. Dus moest op zijn kamer de hoogslaper er uit (anders kan ze niet stiekum op zijn bed slapen) en een nieuw bed gekocht worden met bureau. Enne dat past niet allemaal in mijn "otootje". Betekend dat ik terug moet met de Vrachtwaggel. Ach komt wel goed.

Verder ben ik bezig om een leuke kaart voor te bereiden voor de workshop van zondag. Ik gebruik daarbij de nieuwste pons van Martha Stuwart. Morgen zal ik een sneakje plaatsen met de link om je op te geven.

7 opmerkingen:

Marja zei

ooooh, wat een droppie! En dit is wel heeel iets anders als scrappen. Daar heb je straks ook de nodige tijd voor nodig om haar zindelijk te krijgen.

Anoniem zei

Lief lief!!!
Hij heeft wel een originele naam uitgekozen die Twan.

Antoinette zei

Wat een schatje zeg! Zo'n muffin wil ik ook wel :)
Leuke naam!

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

wat een poepie. wie wil niet zo leuk klein mormeltje hebben. ja we moeten alle drie nog een paar weekjes wachten. Wij willen graag dat het zo ver was, jij ook?
groetjes en tot de volgende keer.
de twins

Cordine zei

Wat een poepie!!
Groetjes
Cordine

nicolet zei

Oooh wat een schatje! Kan me voorstellen dat die 4 weken nog heel lang duren....
Groetjes Nicolet

Heidie zei

wat een schatje en wat een leuke naam. En nu maar wachten tot je muffin op mag halen.

liefs Heidie