zaterdag 14 augustus 2010

Abraham is langs geweest...... Lol!

Afgelopen woensdag werd mijn wederhelft 50! Tja, das best een mijlpaal dusse ik dacht dat laat ik niet maar zo voorbij gaan. We hebben een "opblaaspop"gehuurd (iets wat hij zeer waardeerde, door hem het liefste lek te willen steken) deze natuurlijk bij de oprit van het tankstation gezet!
Nog steeds wordt hij door de klanten gefeliciteerd........
Hij wilde helemaal niks dus na de koffie hebben we hem ontvoerd. We hebben heerlijk twee dagen doorgebracht in Vaals. Veel leuke dingen gezien en gedaan. Heerlijk gegeten en gedronken. Tuurlijk ook nog even in Maastricht geshopt. Ik had niks nodig maar kan alles gebruiken..... Wahah Lol!

5 opmerkingen:

scrappingtwins zei

nou leuk om te lezen dat je lekkere dagen hebt gehad in vaals.
geniet lekker nog van je vakantie.

veel liefs de twins

Lea zei

Vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar!
Maar gefeliciteerd met je mannetje, fijn dat jullie er even saampjes tussenuit zijn geweest, gebeurd ook niet zo vaak denk ik!

Enne gefeliciteerd met je DT voor Bo Bunny, helemaal leuk ook! Je maakt ok altijd zo'n leuke dingen met BB.

groetjes Lea

anja zei

ja super hoor
maar als je de volgende keer in de buurt bent ,kom dan even koffie drinken.ja ook abraham was welkom.
hoop dat jullie je geamuseerd hebben.
liefs anja

Ingrid Danvers zei

Alsnog gefeliciteerd met je man en goed om te horen dat jullie genoten hebben.

Enne.....gefeliciteerd met je BoBunny DT. Dat merk is jou op het lijf geschreven dus helemaal top!!! Maak er wat moois van!

xoxo

Antoinette zei

o hij is geweldig!!!!
lachen zeg!
gefeliciteerd!