vrijdag 27 augustus 2010

Zondag 29 augustus koopzondag + nieuwe CO!

CO..... ja, de nieuwe Cards Only nummer 15 is uit en zal dit weekend bij de abbo's op de mat liggen. Hij is altijd als eerste in de winkel bij Paperandpictures te koop.

Zondag hebben we koopzondag en Kim Knijpert heeft een hele leuke workshop bedacht voor dan..... Je moet je wel even opgeven via de site van PaperandPictures wil je mee doen.

Omdat ik zulke leuke collega's heb.... (die het vast niet leuk hebben gevonden dat ik vakantie had) Heb ik voor iedereen vandaag een klein kadootje meegenomen.

Eigenlijk ben ik nog vrij vandaag maar ik kan het niet weerstaan om dozen uit te pakken met al die nieuwe scrapspullen die deze week weer binnen gekomen zijn! Dusse heb ik zelf maar besloten om een dagje eerder te beginnen....... Lol!!!!!!
Het is een doosje met een hartenzeepje er in............

6 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jolan,

Wat super ség!!
En het zijn precies doosjes om aan de gasten op een huwelijk te geven ,zo mooi en stijlvol zijn ze!!!

Groetjes, jaimie

loes de groot zei

ze zijn super mooi!!!
leuke binnenkomst zo na je vakantie : )

scrappingtwins zei

Nou wij vinden dat iedereen recht heeft op vakantie en dus jij zeker!!!

Maar het is leuk om iets te krijgen hoor!!


groetjes en veel liefs
de twins

Hanneke van der Linde zei

wat attent!

xoxo

Je@net zei

Wat een schattige cadeautjes, Jolan, lief van je! Daar zullen de meiden zeker blij mee geweest zijn!
Hoop dat ik morgen nog even tijd heb om binnen te waaien. Mijn moeder krijgt maandag nieuwe vloerbedekking, dus we gaan de benedenverdieping morgen leegruimen :-(

Helga zei

Super leuk kado. En het lijkt me heerlijk om al die dozen uit te mogen pakken.


Gr.Helga