dinsdag 5 april 2011

Scrapstairs Retreat

I'am back from the UK teaching Monieks beautiful workshop. Caroline thanks so much for the invitation I hade a wonderful time.In mijn uppie ben ik met Jet2 naar Leeds vertrokken afgelopen vrijdag. Jeetje wat een eind lopen op Schiphol. Ik vertrok vanaf H heulemaal achterin...... Ik had nog nooit van deze maatschappij gehoord. Ik werd door Caroline opgehaald op het kleine vliegveld van Leeds. Pjew wat een turbulentie op het laatst. Maar dat schijnt daar normaal te zijn. We zijn gelijk de stad in gegaan om wat te eten. Ze heeft me onder tussen wat van Leeds laten zien.
Ik kon het niet laten om dit winkeltje in te lopen. Zelf gemaakte zeepjes van verse produkten. En het ruikt me daar toch lekker. Helaas geen tijd om eea te kopen!!!

Daarna bakje koffie met een lekker Muffin!! De koffie was goed te pruimen hoor...
Dit is de oude Citymarket van Leeds die nog steeds gebruikt wordt. Een groot gedeelte is afgebrand geweest maar is lang niet zo mooi als dit stuk van de mark.
Zaterdag heb ik de workshop van Moniek daar gegeven. Iedereen vond het geweldig wat ze gemaakt had. Het viel me op dat de dames daar elkaar meer helpen, op elkaar wachten totdat een bepaald gedeelte af was. Het was reuze gezellig. In het weekend van 23 september is er weer een Scrapstairs retreat. Die zal dan een stuk groter zijn. Maar zeker zo gezellig.
Op zondag zijn we naar York geweest. Jeetje wat hou ik toch van deze 1800e eeuws stadjes. Met zijn geweldige mooie pandjes en straatjes. Enne geloof me er zijn bijzonder leuke winkeltjes daar. Volgende keer wil ik beslist shoppen. Echt, echt leuke winkeltjes voor iedereen!
Fotootje voor de kasteel muur..... Je kunt een heel eind boven op lopen naar het centrum.
Enne, een must is een bezoek aan Bettys. Ohw yum ik zal jullie de foto's besparen maar dat zag me er lekker uit. We hebben 1 uur in de rij gestaan om binnen te kunnen komen! Van binnen lekker ouderwets compleet met dame op piano........
Ohw oeps!
Kijk hier zie je zo'n oude gevel..... enne dit soort winkeltjes zijn er ook vol op te vinden.

Dus Jolantje gaat beslist zelf daar nog een keer heen.
Ook daar zijn ze goed voorbereid op het komende Huwelijk. Vond dit wel een leuke foto je ziet mij in de ruit!

En als ik terug ga dan ga ik dit ook belsist doen...... Je bezoekt dan oa ook de kerkers en de loopgraven uit de Romeinse tijd waar nog steeds spoken dwalen.... Lol!!!


Nah ik hoop dat jullie het leuk vonden anders scroll je maar snel naar de volgende topic. Mochten jullie het leuk vinden om deel te nemen aan de Retread mail me dan even dan stuur ik de link door. Je kunt ook eea vinden op Facebook. Fijne dag allemaal.

4 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een leuk weekend heb je daar beleeft, en die high tea ziet er heerlijk uit. Ben benieuwd wat je de mensen hebt geleerd.

liefs Heidie

scrappingtwins zei

Hoi Jolan
zo te lezen heb je het goed naar je zin gehad.
jammer dat je geen zeepjes hebt kunnen kopen voor je zelf. wie weet de volgende keer. En zo te lezen komt die volgende keer er zeker.

groetjes de twins

Cordine zei

Zo te zien en te lezen heb jij het helemaal naar je zin gehad!
Groetjes
Cordine

loes de groot zei

wat klinkt dit allemaal leuk zeg!
jammer dat je geen tijd had om te shoppen : )
ik hoop de volgende keer........; )