donderdag 5 mei 2011

Cadeau zakje.

Bij de papier lijnen van Bo Bunny zitten vaak van die mooie bloemen. Eentje heb ik gebruikt op dit Cadeauzakje. Van Zva heb ik een mooie swirl gebruikt met een vlinder.



IAfgelopen week had ik het een beetje gezellig gemaakt onder de veranda naast het kantoor! Mmm... voor wie?

Tja voor mijn honden dus. Tuurlijk liggen ze op de stoelen. Ook had ik een mooi hardroze bloemstuk van zijde gemaakt. Nou die heeft het 1 dag vol gehouden. Dat zit nu in 50 stukjes in de witte emmer. Zucht..... Komend weekend gaan ze achter het huis opnieuw de hardstenen tegels leggen. Duimen dan het nu wel in orde komt. Dan kan ik het daar ook gezellig maken.




3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooi tasje heb je gemaakt. En hier liggen de katten ook altijd op de kussens als we die buiten hebben liggen.

liefs Heidie

scrappingtwins zei

wat ziet het er gezellig uit voor de honden en natuurlijk ook voor jullie. De honden horen er ook bij.

leuke dat zakje met die bloem van bobunny. schattig om zoiets als kadoo te krijgen

liefs de twins

loes de groot zei

wat een gaaf tasje !!! enne heel herkenbaar!