donderdag 28 juli 2011

Workshops Fairy Tale weekend

Onderstaand de twee workshops die ik ga geven tijdens het Fairy Tale weekend 7, 8 en 9 Oktober.
Voor info klik op het Fairy Tale plaatje links op dit blog. De link werkt nu. De inschrijvingen zijn open.
Ohw ik heb er zin in. Ik geef 2x twee workshop's. De keuze voor mij was al snel gemaakt na het zien van de nieuwe papier lijnen van Bo Bunny. De lijn Sweet Tooth is perfect voor wat ik ingedachten heb.
De andere lijn waar ik mee ga werken is het merk Authentique. een nieuw merk waar we heel veel van verwachten. Ik maak in deze workshop ook gebruik van de mooie Swirls van het merk Zva.
Ik heb al een aantal nieuwe doosjes ontwikkeld. Waarvan ik de komende dagen er een paar zal plaatsen op mijn blog omdat ik dan met vakantie in Portugal ben. Dus neem een kijkje hier en laat een berichtje achter!

Laat me ook weten als je een van mijn workshops kom volgen.
Degene die mij kennen weten dat het een gezellige goed te volgen workshop zal zijn.
Ook heb ik een aardigheidje voor degene die mijn workshops volgen. Lol! 3x raden wat.......
Dus snel boeken want vol is vol.

4. Bo Bunny – HIGH TEA DELIGHTFUL
Jolanda Meurs – dubbel blok/3 uur (Waarde 50 euro)
Dit keer een receptenboek met de meest heerlijke lekkernijen voor een high tea! Voor het album wat voorzien is van allerlei uitklappagina’s, flapjes, pockets, envelopjes, is de lijn SWEETH TOOTH gebruikt. Bruin, kraft en roze zijn de basiskleuren. Natuurlijk worden alle heerlijke recepten met bijpassende foto’s bijgeleverd! Dus na de fairytale kun je zo een heerlijke high tea serveren! Misschien leuk om te weten: Jolanda is al meer dan een jaar designteam lid van Bo Bunny, iets waar we natuurlijk hartstikke trots op zijn!

14. Authentique – KADOOSJES VIP

Jolanda Meurs – enkel blok / 1.5 uur

Jolanda is een van de “motors” achter het succesvolle blad KADOOSJES. Maar toen kadoosjes uit kwam… had Jolanda alweer heel veel ideetjes voor nieuwe doosjes. Tijdens deze workshop een aantal van haar nieuwe ”doosjes creaties”. Voor de workshop maakt Jolanda gebruik van de hele nieuwe lijn JOURNEY van AUTHENTIQUE (een van de toppers op de laatst CHA beurs). Natuurlijk mogen lintjes, chrystals en leuke embellishments niet ontbreken in deze workshopkit

2 opmerkingen:

weitjes zei

Hoi Jolanda,sowieso vind ik het super om een workshop bij jou te volgen.Jij bent altijd zo aardig en rustig,waardoor alles vaak lekker loopt.Maar toen ik het waanzinnige papier zag van Bo Bunny,was ik voor 200% over de streep,en gezien de leuke dingen die jij bedenkt,zal het weer gaaf worden.Ook al word het mij dit jaar weer erg moeilijk gemaakt met al die leuke dingen,maar jou workshop schoot er voor mij direct uit!!!!!Groetjes Francis en geniet van je vakantie,is welverdiend!!!!

Cordine zei

Je komt niet van ons af Jolan!
Heb er zin in.
Heel veel plezier op je vakantie en genietse!
XX
Cordine