dinsdag 3 december 2013

Stampin Up envelop Punch bord by Jolanda Meurs

Ik ben gevraagd om zaterdag 14 december een make and take te verzorgen.
Daarbij ga ik gebruik maken van het envelop punch board.
Tjonge jonge ik ben helemaal verslaafd er aan.
Je kunt er zo veel meer mee doen dan alleen maar enveloppen maken.
Doosjes groot of klein....
Echt je kunt het er mee maken.
 
 
Hier alvast een van de 5 make and takjes die ik heb voorbereid.
Ik hem alleen een probleem. Ik heb maar drie kwartier hier voor.
En ik heb 5 leuke kleine projectjes ....

Hoe ga ik dat oplossen.
Misschien moet ik alles maar voorsnijden en stempelen zodat ze alleen
nog maar het punchboard hoeven te gebruiken en de rest
zo op kunnen plakken.
Gelukkig heb ik nog eventjes.....

2 opmerkingen:

Arina van Zijl - Bogerd zei

Waar ga je die geven....

annemieke zei

Ja dat wil ik ook wel graag weten ;-)