vrijdag 17 januari 2014

Some yummie cakes by Creations by Jolan

Goedemorgen allemaal.

Komende zondag ga ik bij een stel vriendinnen op bezoek.
Nu had ik ook belooft om zelf iets lekkers te bakken maar ik moet eventjes kijken hoe alles loopt hier thuis.
Nu heeft Stampin Up 2 verschillende kant en klare doosjes waar je wat lekkers in kunt stoppen.
Dus voor het geval het niet gaat lukken heb ik dit doosje gevuld en er wat leuks van gemaakt.
Daarvoor heb ik het nieuwe papier Fresh van Stampin Up gebruikt uit de nieuwe voorjaarsfolder
die 28 januari in gaat.

Hebben jullie gezien dat ik een aantal nieuwe workshops erbij gezet heb.....
Klik in de balk op workshops om alles te zien wat er gepland staat!
Wil je op een van mijn workshops komen of de nieuwe voorjaarsfolder van Stanpin Up ontvangen mail me dan op jmemeurs@hetnet.nl

 De bloemen zijn gemaakt met 3 maten bloemen ponsjes.
Voor de strik heb ik het Punchbord gebruikt.
Ik heb twee workshops staan waar we het punch bord bij gebruiken.
Geef je snel op en merk hoe veelzijdig zo'n bord is.


Geen opmerkingen: