dinsdag 24 juni 2014

Swapperde swaps / Creations by Jolan

Goedemorgen allemaal!

Vorige keer heb ik jullie verteld dat er op zo'n Stampin Up bijeenkomst door de demo's swaps uitgewisseld worden. Er zaten zulke leuke swaps bij dat ik er een aantal met jullie wil delen.
Op mijn facebook pagina Creations by Jolan staan er nog meer.
Mijn swap hadden jullie vorige week zaterdag al gezien.
Neem ook eens een kijkje op het blog van de onderstaande namen!
Vergeet niet een berichtje daar achter te laten want ik weet zeker dat ze dat leuk zullen vinden.
 Gemaakt door Linda den Beste en Christa Halbesma
 Gemaakt door Mariska van der Linde en Margriet Creatief
 Gemaakt door Erna Logtenberg
 Gemaakt door Maaike de Ridder
 Gemaakt door Krista Driessen
Gemaakt door Sylvia en Hillie

Lijkt het je ook leuk zo om demo te worden. 
Hobby demo of professionele demo....
Kom gezellig in mijn team en ontvang ALTIJD 20% korting op je materialen.
Op je eerste order binnen 45 dagen ontvang je zelfs 30% korting!!!
Je kunt nu instappen voor 65 euro en mag materialen uitzoeken voor 70 euro.
Vind je het niks..... dat kan prima dan doe je verder niks en wordt je vanzelf weer uitgeschreven.
DE SPULLEN MAG JE HOUDEN. hoe cool is dat.
(daarna kun je je ook inschrijven maar dan kost het starters pakket 129 euro 
en mag je uitzoeken voor 179 euro)
Deze actie geldt tot 30 juni. Profiteer snel en klik op onderstaande button

Geen opmerkingen: