zondag 20 juli 2014

Just a Little something for you! door Jolanda Meurs

 
Welkom bij de bloghop die georganiseerd wordt door NederlandseStampin'Up demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuweStampin'Up 
catalogus 2014-2015.

Afgelopen twee dagen heb je ook al kunnen genieten van heel veel creativiteit!
Vrijdag begon de bloghop bij  Mariska van der Linde 
zaterdag bij Carmen Sahadat-Morris
en zondag bij Diana van der Kooij 

Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Chantal de Kaste.
Degene die mij kennen weten dat ik het liefste "kado doosjes" maak voor anderen.
Voor vandaag heb ik dit leuke doosje met handvat gemaakt waar 4 flesjes wijn in passen.
Super leuk om te geven aan iemand die jarig is. Of aan iemand die een etentje geeft.
Om de doppen van het flesje heb ik Washi tape geplakt zodat het bij de kleur Blackberry bliss past. Als basis heb ik het cardstock genomen van Stampin'Up.
Dat is lekker stevig en prima als basis voor doosjes.
Het bijpassende In Color DSP heb ik iets kleiner gesneden. De gebruikte stempelset Beautiful Bunch stond boven aan mijn verlanglijstje. Van wat restjes DSP heb ik banners gemaakt en samen met de doilly  onder de bloem geplakt. Om mijn vingers heb ik wat wit draad gewikkeld
 en ook er onder geplakt.
Zelfs de flesjes hebben een ander label gekregen. 

Ik geef regelmatig workshops in Wageningen 
Vindt mijn Facebook pagina Creations by Jolan leuk en je wordt automatisch
op de hoogte gehouden wanneer de nieuwe workshops in September weer beginnen. Een mailtje sturen naar jmemeurs@hetnet.nl mag ook.

Geef voor dinsdag 18.00 je Stampin Up bestelling door van minimaal 50 euro
 en ik bereken geen verzendkosten binnen Nederland!

Klik op volgende en je komt op het blog terecht van Wendy Haverkamp
Veel plezier. En vergeet niet een berichtje achter te laten.

17 Chantal de Kaste - http://www.loveforstamping.blogspot.nl 18 Jolan Meurs - http://www.jolandameurs.blogspot.nl/ 19 Wendy Haverkamp - http://www.wendysstampinaddiction.blogspot.nl/ 


Gebruikte materialen: Blackberry Bliss inkt en Cardstock en In Color Designer Series paper stack (133705 / 25,95)
Stempels: Arround Aray (129090 / 17,95) Petite Pairs (122497 / 27,95) and 
Ponsen: Decorative label ( 120907 / 20,95) Scallop Circle 7/8 (129404 / 19,25) Fun Flower (133785 / 20,95) Itty Bitty Punch Pack (133787 / 20,95)
Embellishments: Stiched Satin Ribbon (133668 / 10,95)

24 opmerkingen:

Caroline zei

schitterend geschenk, groetjes Caroline

Catharina zei

Wat een mooi gemaakt doosje. Prachtig om te krijgen.
Groetjes Ina

Hetty zei

Een geweldig cadeau om zo the krijgen. Je hebt het mooi gemaakt. Bedankt voor de inspiratie.

Anne-Marie zei

Hoi Jolan, ik vind het altijd weer een verrassend hoe jij allerlei dingen weet te 'pimpen'. Superleuk!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is echt prachtig Jolanda. Leuk om cadeau te geven. :)

Anoniem zei

erg leuk weer!

Miriam zei

Leuk! En met dit warme weer zou ik ook zo'n kadootje graaaaaag krijgen! :-)

Eveline zei

Het ziet er weer geweldig uit Jolan.
Eveline.

Eefje Bouweriks zei

Super, leuk om te krijgen

Groetjes
Eefje

De Stempelolifant zei

Weer een echt Jolan project!!! Gaaf weer

Liesbeth zei

Wauw wat een super idee Jolanda, wat een prachtige kleur is blackberry bliss toch. Het is echt een hele mooie creatie geworden!!

Agreable.stampin.fun zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
cornelie zei

Super cadeauverpakking!!!!

Agreable.stampin.fun zei

Wat een geweldig kado als je dit krijgt...heel mooi gemaakt hoor..en in een pracht kleur

Christa zei

Wat weer een gaaf cadeau!

Ilona zei

Heel prachtig... ondanks dat ik geen wijn drink zou ik zoiets wel leuk vinden om te krijgen ;)

SoStampFul zei

Ik vind de blackberry Bliss toch echt wel de mooiste nieuwe kleur, Prachtig wat je gemaakt hebt.
Groetjes Tryntsje

Jane zei

Wat een mooi cadeau en super mooie kleur.

Janneke zei

Beautyful Jo ;o)

Unknown zei

Heel mooi gemaakt :)

Groetjes Mirjam

diana68 zei

heel gaaf Jolan!!

Unknown zei

Echt wel een herkenbaar Jolan project, leuk gedaan!

Hillie zei

Ik vind het een super leuk projectje Jolan! Mooi gemaakt vind ik.

scrappingtwins zei

Wat een schitterend kadoosje. En de nieuwe kleuren zijn erg mooi.

liefs de twins.