maandag 20 oktober 2014

Extra aanvulling op de Herfst/Winter Catalogus

Hallo Allemaal,

Wat een geweldig weekend heb ik gehad in Brussel tijdens de Stampin Up Conventie. Ik heb genoten van begin tot einde. Leuke mensen ontmoet, bekende weer gezien maar vooral HEEL VEEL inspiratie opgedaan. Komende dagen horen jullie er meer over.

Maar eerst wil ik jullie vertellen dat er vanaf vandaag een extra aanvulling verkrijgbaar is op de Herfst/Winter catalogus van Stampin Up. Er staan super leuke spullen en ideetjes in om jou feestdagen nog leuker te maken! Wil je hem opgestuurd hebben dan kan dat. 
Je betaald dan alleen de porto kosten. Je kunt hem ook GRATIS op komen halen. 
Bij je eerst volgende bestelling zit hij in je doos.
Je kunt hem nu alvast online bekijken door op het onderstaand plaatje te klikken.
Vanaf vandaag is alles hieruit te bestellen.



In de folder staat een leuke nieuwe Project Life Set, nieuwe stempels maar ook de set waar ik hieronder een filmpje van heb geplaatst. Na het zien op de Conventie van deze leuke set besefte ik pas hoe leuk en bruikbaar hij is! Klik op het onderstaande plaatje.....
Je krijgt voor 31,95 euro 26 doosjes in 6 verschillende maten.
Zo leuk om je kadootjes in te verpakken offe om in je kerstboom straks te hangen!!!!!!!!



De actie Pick a pack of paper is ook nog steeds geldig!!!!!!!!!!!!
Hierbij kreeg je ELKE maand, 6 maanden lang een gratis pak Design papier.
Hoe leuk is dat wel niet als welkoms kado wanneer je in mijn team stap. Let wel deze actie is geldig tot en met 24 oktober. Je mag dan ook een starters pakket uitzoeken van 179,- waar je maar 129,- voor betaald. WAUW dat scheelt 50 euro.......
En je krijgt 20% korting op ALLE stampin Up artikelen!
Bij de je eerste bestelling zelfs nog eens 10% extra kortng.

Het maakt niet uit of je alleen maar hobby Demo wil zijn of dat je een extra zakcentje wil verdienen.
Stampin Up biedt je verschillende mogelijkheden.....
Mail me gerust mocht je nog vragen hebben.






Geen opmerkingen: