zondag 7 december 2014

Swapperde swaps van Jolanda Meurs deel 6

Hallo allemaal. Ben ik weer.......
Nu echt de laatste swaps hoor. Maar iedereen heeft er heel veel aandacht aan besteed
En ik vind dat, dat best gezien mag worden. Dit jaar had ik echt allemaal hele leuke swaps.

Deze is van Jenni Pauli uit Duitsland. In een woord GEWELDIG
Dit is echt heel veel werk geweest.

Dit kleine doosje waar precies een kaarsje in past is van Laura Broersma

Dit leuke doosje is van Eveline van Heijst. Zo leuk ook weer.  

Hier zaten van die licht gevende staafjes in.
Ook al van een Duitse Demo ze heet Melanie Steinadler


Deze label is van Xandra van der Hoeven

Ook zo leuk er zit een Houten waspin in.
Hij is van een Franse Demo ze heet Caroline Mistral.
De pin heeft vleugeltjes. 


Deze vond ik ook zo leuk. 
Misschien komt het ook door de gebruikte kleuren dat ik deze laatste twee series zo leuk vind.
Het is ook een franse Demo. Ook hier is weer heel veel aandacht besteed.


Zo dit waren ECHT de laatste swaps.....


Geen opmerkingen: