dinsdag 24 februari 2015

Extra nieuwe artikelen buiten de SAB folder om!



 Hey hallo,

Eventjes een snel extra berichtje. 
Vanaf 1 maart zijn er 4 nieuwe EXTRA 
leuke SAB producten gratis uit te kiezen 
bij elke 
60,- euro die je besteld.
Wauw hoe cool is dat wel niet!!!!!!!
Let wel deze artikelen zijn tot 31 maart gratis te verkrijgen.


Het zijn twee stempels, Een setje met leuk gekleurd touw en knoopjes!
Ennnn ik moet zeggen dat ik denk dat, dat mijn favoriet gaat worden een setje met 12 vellen
zwart gekleurd Vellum.

Deze kun je zo leuk inkleuren met Blendabilities. 
Daarom in de hele maand Maart een extra 

aanbieding! 6 blendabilities bestellen is 5 

betalen!!!!

Betekend dus 1 setje blendabilities gratis



1 maart ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen. Wil je ook graag bestellen laat het me op tijd weten. Mail je bestelling door op jmemeurs@hetnet.nl.

Er zijn ook weer nieuwe workshops bijgezet neem snel een kijkje door hier boven aan dit blog op workshops te klikken.

Tot gauw groetjes Jolanda


Geen opmerkingen: