donderdag 5 februari 2015

Leadership Orlando 2015 / Creations by Jolan

Hallo allemaal,
Tja ik weet het is eventjes stil geweest op mijn blog maar ik had geen tijd meer om een aantal blogposten klaar te zetten voor jullie. Zoals jullie misschien hebben gezien op mijn eigen Facebook ben ik naar het Stampin Up Leadership Event 2015 in Orlando geweest



Zondag morgen 25 januari vertrok ik al vroeg naar Schiphol om samen met Maaike de Ridder via Frankfurt naar Orlando te vliegen. Het is daar 6 uur eerder dus we kwamen om 18:05 al aan op het vliegveld. We hebben een taxi gepakt naar ons en hebben die avond rustig aan gedaan. De dagen voordat de Conventie begon hebben we een auto gehuurd en heel veel gezien en gedaan. Op mijn eigen facebook kun je hiervan een impressie zien.







Caro's Dutch Pinkies girls die het Event bezocht heb



Wat een geweldige ervaring is het geweest. WAUW!!!!! Mijn hoofd zit boordevol leuke ideetjes. Ik heb heel veel geleerd en goed over een aantal dingen na kunnen denken. De onderwerpen waren heel varierend en zeer bruikbaar.





Ik heb een aantal sneakpeeks mogen bewonderen.







En zulke gave "GIFTS" gekregen van Stampin'Up! Donderdag avond hebben we zelfs een speciale voorstelling gehad in Disney World. Twee atracties waren open voor ons en tot slot stond er nog een geweldig toetjes buffet voor ons klaar.



Het was zo gaaf om bekende buitenlandse demonstratrices te ontmoeten. Deze dame "Dawn" werd geeerd omdat ze 1 million dollar had omgezet..............
















Onder een aantal Europese bezoekers

Wat een ervaring ik had dit voor geen goud willen missen.




Shelli tijdens haar eerste toespraak!








Natuurlijk moest er ook geswapt worden. Ik had twee swaps gemaakt. Een daarvan van naar aanleiding van een andere demonstratrice. Ik vond haar idee zo geweldig leuk! Maar het was zo veel werk dat ik na 35 stuks gestopt ben...........













Dus heb ik toen zelf maar iets anders bedacht wat een stuk sneller klaar was!




















Het zijn glassine zakjes die met een embossing folder door de bigshot gehaald zijn! Daardoor krijg je die leuke hartjes er op. Daarna heb ik op het oranje hartjes gestempeld. Tot slot een ander kleur hartje met de tekst Enjoy.

tot gauw
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: