donderdag 19 februari 2015

to a great Friend / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Pjew ik ben er druk mee geweest al die leuke kleine Valentijn Kadootjes.


Voor een aantal Stampin'Up vriendinnen had ik nog snel een klein snoepzakje gemaakt.
Het leuke was dat je ze gratis kon versturen via Post NL op vrijdag.
Zodat ze op zaterdag berzorgd zouden worden. (ik kreeg er zelfs nog twee op dinsdag)
Het zijn glassine zakjes die geembossed zijn met de 
Happy Heart Texture Embossing folder (nr 13764/9,50)
Op het rood heb ik met real red hartjes gestempeld. 
Een leuke tekst met "to a great friend" maakt het helemaal af.
Deze Sale-a-Bration tekst komt uit de set Simply Wonderful. 
Gratis te krijgen bij een bestelling van 60,- euro.


Voor mijn klanten had ik ook nog wat gemaakt.
Lekkere peppermunt rolletjes. Deze waren omwikkeld met het paperstack blokje
"Stacked with Love" (nr 137779/8,50)


 Ik vind het heerlijk om kleine kadootjes voor anderen te maken!
Stampin'Up speelt daar een grote rol bij.
Ik geef thuis en op locatie diverse workshops.
Klik boven op workshops voor alle data!
 Tot gauw groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: