maandag 9 februari 2015

Yes I want the Berry Basket / Creations by Jolan


Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal verlieft op de Berry Basket stans. 
Kijken jullie maar eens naar het onderstaand filmpje dan begrijpen jullie gelijk wat ik bedoel.


Je kunt het patroontje stempelen, maar ook door een embossing folder halen!


Je kunt hem als een mandje gebruiken, met of zonder handvat!











Maar denk ook eens om er twee op elkaar te zetten met aan de achterkant een soort scharniertje zodat hij open en dicht kan. Dit laatste idee zag ik bij Becky Roberts.








Gebruik  1/4 stukje  op je kaartje dan heb je een leuk

"bloemenpotje"!
(voorbeeld van het Leadership Conventie)

Kortom zoveel mogelijkheden met 1 stans.
Bestelnummer 137366/45,95 €







Heb je vragen mail me gerust.
Binnenkort heb ik weer een verzamelbestelronde.
Geef je bestelling op tijd door op jmemeurs@hetnet.nl


Zelf demo worden en profiteren van alle voordelen?
Ik vertel je er graag over.



Geen opmerkingen: