woensdag 4 maart 2015

Baby kadootjes / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Afgelopen zaterdag moest ik op kraam visite.
Daar horen natuurlijk kadootjes bij. Er is niets leuker om daar mijn eigen draai aan te geven.
"Helaas" kwam de baby een week te vroeg en had ik nog helemaal niks ingepakt.
Betekende dat ik maar een paar uur de tijd had om voor deze Kraamvrouw en haar
pasgeboren zoon wat leuks in te pakken.


Deze kraamvrouw was van de "stoere" kadootjes en kleurtjes.
In de haast heb ik geen leuke foto's kunnen maken.


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Something for Baby!
Deze is samen met de dies te verkrijgen als een bundel.
Betekend dat je 15% korting krijgt wanneer je deze samen aanschaft.


Er in zit een leuk spijkerbroekje met een rood rompertje, stoere sokjes 
en een leuk slabbertje in dezelfde kleur.

 Ik was helemaal blij met het eindresultaat. 
Ik weet zeker dat je de kraamvrouw dat ook is!
De kadootjes zijn in een grote mand gegaan samen met nog veel meer
zodat de kraamvrouw elke dag een leuk kadootje kan uitpakken.


Tot gauw groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: