donderdag 9 april 2015

Su-per Challange #84 / Creations by Jolan


De Challenge deze keer is.......
Maak iets leuks met deze kleuren combinatie.
Het maakt niet uit of dat een kaartje of een leuk doosje is.



Vind je het leuk om ook mee te doen?
Plaats dan jou projectje op het SU-per Challenge blog en maak zo kans om een leuk prijsje te winnen. Daarvoor moet je natuurlijk wel Stampin'Up materialen gebruiken.

Dit is wat ik gemaakt heb. 



















Vorige week had ik een leuk uitje bij een stel vriendinnen. Meestal nemen we dan ook iets leuks mee voor elkaar. Ik dacht Ohwkee ..... ik maak iets leuks in de kleuren van de Challange dan heb ik gelijk 1 + 1 is klaar! Ik heb geel cardstock genomen, wat doosjes uitgesneden en deze gestempeld met de Stempel set Everything Eleanor. De doosjes zijn gevuld met wat lekkers. Voor de afwerking heb ik diverse bloemen gestempeld met de set Petite Petals en de stempel set Flower shop. Bij beide sets zijn bijpassende ponsen verkrijgbaar. Wat kleine bloemetjes en strasjes maken het geheel af.



Kijk op de site van het SU-per Challenge team wat de andere dames gemaakt hebben! De link vind je hier.

Ik plaats regelmatig verzamel bestellingen bij Stampin'Up. Wil je mee bestellen? Stuur me dan een mailtje op jmemeurs@hetnet.nl.

Lijkt het jou leuk om zelf Stampin'Up demonstratrice te worden en zo te profiteren van alle leuke kortingen en voordelen? Ik vertel je er graag alles over....... Mail me gerust.
Tot de volgende keer groetjes Jolan

Geen opmerkingen: