donderdag 14 mei 2015

SU-per CHallenge #89 / Creations by Jolan


Hey hallo daar was ik weer met de SU-per Challenge nummer #89.
Deze keer een kleuren challenge. 


Pjew echt een Challenge voor mij hoor want ik ben niet van het geel. 
Maar ook dat is leuk om toch met een kleur te werken die je normaal niet zelf zou kiezen.

Ik ben begonnen om gewoon de kleurtjes Inkt en Cardstock uit de kast te pakken!
En toen..... lol kwam er niks! Ik zat echt vast. Ga ik in deze kleuren stempelen of gebruik 
ik het cardstock er bij. Ik had ook nog een vel dessin papier liggen.
TOTDAT mijn oog viel op een stempelset die ik nog niet eens gebruikt had.
BLOOS!!!!!!

Het was de stempelset SECRET GARDEN compleet met stans.
Jeetje wat zonde! Hebben jullie dat ook wel eens dat je maar zo van alles vind 
NIEUW in de kast en dus ongebruikt.

Dit is mijn kaartje geworden. Wat vinden jullie ervan?





































Willen jullie ook meespelen met deze Challenge..... Plaats deze dan op het SU-per Challenge blog en wie weet win je een leuk prijsje. Je vind het SU-per CHallen blog {hier}

Tot snel

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: