dinsdag 7 juli 2015

Stampin'Up giftbag / Creations by Jolan


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Pfff wat een hitte afgelopen dagen en om eerlijk te zijn heb ik dan niet veel zin om iets te doen....
Maar helaas gaat dat hier bij mij thuis nooit op.




Zaterdagavond had ik een leuk etentje in Nootdorp met het directe team van Caroline.
Ik besloot op het laatste moment nog iets leuks voor iedereen te maken.

Ik ben helemaal weg van het Paperpad Go Wild artikelnummer 138441 € 9,75.
Daarom heb ik besloten om in de maand Juli en Augustus leuke voorbeelden te maken samen met het bijpassend Cardstock artikelnummer 139011 € 8,50.
In de maand Juli gebruik ik de stempelset Homemade for You hierbij artikelnummer 139444 € 22,00








Ik heb een leuke aanbieding gemaakt: 
Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Is dat niet leuk deze EXTRA kortingen. Deze aanbieding is geldig tot 31 augustus.
Tot eind Juli vind je hier op mijn blog en mijn facebook regelmatig leuke voorbeelden gemaakt met deze set!

Deze tasjes had ik dus gemaakt:
























Ik dacht hoe leg ik jullie dit op een simpele manier uit..... Mijn zoon Twan wilde gelijk wel even een filmpje hiervan maken dusss..... voor het maken van deze tasjes hebben we samen een filmpje gemaakt. Het belangrijkste is dat je een vierkant vel gebruikt het principe blijft verder hetzelfde



Ik hoop dat het jullie duidelijk is. Mochten jullie vragen hebben laat het me dan via de mail weten.
Gewone bestellingen kun je doen via mijn webwinkel {hier} Om gebruik te maken van  de aanbieding kun je mailen naar jmemeurs@hetnet.nl.

Fijne dag allemaal en vergeet niet van de week weer een kijkje te nemen hier!

Groetjes Jolan

2 opmerkingen:

Lia zei

wat een cutie !!! Ga ik zeker ook eens maken.
grotjes Lia

Anne-Marie zei

Wat een dotje! Gezellie een etentje, zeker gemist ;)
Je filmpje is ook weer erg leuk! Zal er ook eens over na gaan denken hihi!