zaterdag 12 december 2015

SU-per Challenge Saterday / Jolanda Meurs



Hey hallo,

Welkom op mijn blog. Vandaag is de uitdaging "KERST"!
Zijn jullie al klaar met al je Kerstkaarten..... Pfff ik nog niet hoor.
Daarom is het toch wel handig deze Challenge dan heb ik er gelijk weer een kaartje bij voor op de stapel.



Ik ben gek op het design papier Winter Wonderland. Het goud geeft een extra luxe uitstraling.
Daarom heb ik diverse kaartjes gemaakt met dit papier. Het bijpassende Vellum papier maakt het extra leuk en Feestelijk.



Wat vinden jullie van mijn uitwerking? Zin om ook mee te doen met de SU-per Saterday Challenge?
Ik ben heel benieuwd naar jou creatie. Ga naar het blog van de Su-per Challenge en plaatst daar jouw kaart.



Elke dinsdag rond 18:00 uur gaat er een verzamelbestelling uit naar Stampin'Up. Betekend dat je de producten hier op kunt komen halen zonder Extra verzendkosten. Maar natuurlijk kun je ook in mijn webwinkel bestellen met je creditkaart. Klik daarvoor in de rechter kolom op het winkelwagentje.








Tot snel weer,
Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: