woensdag 2 december 2015

Wie zoet is krijgt lekkers / Jolanda Meurs


Hey hallo wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier op mijn blog. Ja, ja ik weet twas hier weer lekker rustig op mijn blog maar Pffff het waren me de weekjes wel om eerlijk te zeggen. Hoe leuk en gezellig het ook allemaal is. Ik ben druk geweest met het geven van Workshops voor Uitgeverij Scala en Stampin'Up maar had ook nog eens een gezellige team bijeenkomst van mijn Stampin'Up leden  "Creations bij Jolan". Diverse leuke opdrachten en nog veel meer. Ik zal proberen de schade in te halen en de foto's komende dagen hier op mijn blog te plaatsen.

Maar Nu is de Sint nog in het land. 
Hebben jullie alle kadootjes al klaar en ingepakt. Ik vind het altijd een geweldige gezellige tijd om voor anderen iets leuks te maken met iets lekkers er in.

Daarom voor jullie vandaag en morgen nog wat leuke ideetjes wat je met de materialen van Stampin'Up kunt maken.



Ai.... ja, ja het zijn ZWARTE pietjes.
Sorry maar ik snap dat hele gedoe van discriminatie niet zo.

Dus heb je nog meer inspiratie nodig kom morgen dan nog een keer hier kijken.




tot morgen groetjes Jolan

Geen opmerkingen: