vrijdag 1 januari 2016

Sneak Peak 6 Voorjaars Catalogus You are my great adventure / Valentijn door Jolanda Meurs

Happy New Year,
Ik wens jullie allemaal veel liefde, geluk, gezondheid en een Inspirerend Stampin'Up jaar toe.





Sneakje 6 vandaag!
Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden al deze sneakjes. Ik zou het leuk vinden wanneer jullie een berichtje achterlaten op mijn blog hier. Ik kan aan de achterkant wel zien dat er heel veel mensen kijken....



















De afmeting is 5 x 10 x 5 cm.
Voor de basis snij je een stuk design papier van 15 x 21,5 cm
De lange zijde ril je op 5 cm dit is de bodem
De korte zijde ril je op 5 op 10 op 15 en op 20 cm





Is jouw wensen lijstje langer dan 129,- euro dan adviseer ik je om zelf demo te worden.
Het starters pakket kost 129,00 euro. Je mag dan voor 175,00 uitzoeken. (46,00 extra dus)
Maar.......
Tijdens de Sale-a-bration periode mag je voor nog eens 45,00 exra uitzoeken!!!!!!!!
Je betaald dus 129,00 euro en mag voor 220,00 uitzoeken en de porto is ook nog eens gratis.
Je profiteert dan van altijd 20% korting op je bestellingen tijdens je periode dat je Brons bent en 25% korting wanneer je Brons Elite bent! Meer weten mail me op creationsbyjolan@gmail.com




Tot over twee dagen. De bestel datum komt steeds dichter bij.
5 januari ga ik s'morgens gelijk bestellen. Geef je lijstje dus op tijd door.
groetjes Jolan


Geen opmerkingen: