donderdag 28 januari 2016

Stampin'Up! Adhesives

Goedemorgen allemaal,

Ik krijg regelmatig vragen over de lijm soorten die Stampin'Up in haar assortiment heeft. Meestal roep ik: probeer ze eens en kijk wat voor jou werkt. Dit omdat "lijm" heel erg persoonlijk is. Ik heb namelijk ook zo mijn eigen voorkeuren.  Heel vaak vinden anderen dat nu juist weer niet fijn. Vandaar dat ik zeg: PROBEER HET GEWOON UIT!

Mijn Amerikaanse collega Dawn heeft een video gemaakt waarin ze laat zien wat Stampin'up in haar assortiment heeft. Zelf gebruik ik heel graag de Tear tape maar ook Glue dots zijn favoriet hier!



Stampin'Up heeft keuze genoeg hierin. Ga dus eens lekker aan de gang vandaag.
Kijk maar eens wat voor jou lekker werkt......

Heb je nog vragen of wil je wat weten over de lijm soorten stuur gerust een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Tot zaterdag dan heb ik weer een leuk filmpje voor jullie
groetjes Jolan






Geen opmerkingen: