zondag 14 februari 2016

Stampin'Up Valentine Inspiration table / Creations by Jolan


Happy Valentine allemaal,

En hebben jullie ontbijt op bed? Misschien nog iets leuks er bij gekregen van je geliefde.
Of misschien heb jij wel iets leuks voor JOU geliefde.

Een aantal weken geleden heb ik voor de Creatieve Harten deze Stampin'Up Valentijn inspiratie tafel gemaakt. Wanneer ik eenmaal bezig ben KAN IK GEWOON NIET STOPPEN!



Een aantal dingen hebben jullie afgelopen weken al voorbij zien komen. Maar wanneer je goed kijkt nog niet alles.... Ik heb wat leuke kaartjes gemaakt, wat doosjes, leuke home deco, een cool mini album, wat lekkers en een super gaaf Layoutje!

Maar een ding heb ik nog niet opgenoemd.... Weten jullie wat het was.
Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com met het antwoord en wie weet ben jij de gelukkige van de YUMMIE snoepzak met roze Jellie Beans.

Fijne zondag en tot de volgende keer.
Groetjes Jolan
Komende dinsdagavond gaat er weer een verzamelbestelling naar Stampin'Up. Betekend dat jij je spullen hier in Wageningen gratis op kunt komen halen zonder extra verzendkosten.
Pssstttt vergeet ook niet je GRATIS Sale-a-bration artikelen bij elke 60,- Euro toe te voegen,


Geen opmerkingen: