donderdag 12 mei 2016

Sneak Peek 2 van de nieuwe Stampin'Up catalogus / Creations by Jolan

Hey hallo,
Sneak Peek 2. Pffff ik heb behoorlijk wat klaar staan maar ik kan gewoon niet kiezen.
Herken je dat?

Voor vandaag heb ik een zakje staan gemaakt met de Mini Treat Bag Thinlits.

Ik ben zo blij dat deze stans er in is gebleven. Hij is is perfect om er de leukste dingen mee te maken.

Ik heb wederom het designer papier gebruikt wat bij de InColor hoort. 40 vellen in de kleuren Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach en Sweet SugarPlum. Ik heb er een "Belly"bandje omheen gemaakt. Hierop heb ik stipjes gestempeld. Deze komen uit de stempelset Painter's Palette net als de tekst tussen de bloemen. Deze heb ik met Washi pons uitgeponst Helaas is deze niet overgenomen in de nieuwe catalogus. Maar het nieuwe Classic label is een goed alternatief. (zie blz 186)








De bloemen en de blaadjes komen uit de set Botanical Builder Framelets. Deze is echt de moeite waard om te bestellen (zie blz 194) Wanneer je de bloemen en de blaadjes wat opbol in de palm van je hand geeft dat een mooi 3d effect.

Tot morgen weer bij de volgende sneak peak

groetjes Jolan

1 opmerking:

Michelle zei

I love all of the tone on tone. Such a pretty effect!