donderdag 16 juni 2016

Stampin'Up Wedding Wishes / Creations by Jolan

Hey hallo, 
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Afgelopen zondag had ik een bruiloft. En daar kun je natuurlijk niet aankomen zonder een leuk kaartje met bijbehorende envelop. Op de voorkant van de envelop heb ik de bloem uit de stempelset Floral met de Night of Navy inktpad een aantal keren gestempeld op de voorkant. Vervolgens de tekst Congratulations zoals jullie hierboven kunnen zien!

Voor de kaart heb ik een basis gesneden van Wisper White. In de kleur Night of Navy heb ik deze mooie achtergrond gestanst. De stans heet "Detailed Floral Thinlits". Je kunt hem los kopen maar het is slimmer om hem samen met de bijbehorende stempel Floral Phrases als bundel te koop. Je krijgt dan 10% extra korting. Uit het dsp papier Floral Boutique heb ik twee vlinders gestanst. Wanneer je goed kijkt zie je dat er ook nog twee witte vlinders onder zitten. Op die manier lijkt het net of de vlinders zo weg vliegen. De tekst die uit de set Floras Phrases komt heb ik met witte embossing poeder gestempeld en verhit. Het wit komt dan mooi uit op het donkere papier.
Op blz 76 zie je nog veel meer mooie voorbeelden met deze set.
Klik op een van de onderstaande plaatjes en je kunt direct zien wat er allemaal bijhoort



Ik heb er deze keer een trouwkaart van gemaakt maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.  
De tekst A special note of Thanks to you.... Is ook heel bruikbaar.


Maandag 20 juni gaat er weer een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up. Wil je mee bestellen dan kan dat. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com Bestellingen boven de 75,- worden gratis in Nederland verzonden. 

Bestellingen boven de 200,- krijgen 20,- GRATIS EXTRA shop te goed. Bestellingen Boven de 350,- krijgen 35,- shop te goed PLUS EXTRA 35,- shop te goed is dus 70,- EXTRA GRATIS SHOPPEN


Gebruikte Materialen:
Design papier; Floral Boutique art.nr: 141663
Cardstock: Night of Navy art.nr: 106577
Inkt: Night of Navy art.nr: 126970
Stempel: Floral Phrases art.nr: 141767
Thinlits: Butterflies art.nr: 137360 en Detailed Floral art.nr: 141482
Extra: Heattool art.nr: 129055, VersaMark art.nr: 102283 en witte embossingpoeder art.nr: 109132
en Metallic Enamel shapes art.nr: 141678



Geen opmerkingen: