zaterdag 16 juli 2016

Party time deel 1 / Creations by Jolan


Hey, hallo gezellig dat je weer langs komt op mijn blog.
Komende week laat ik jullie een set zien die ik vorig jaar voor de Cards & Scrap gemaakt heb.
Het kan dus zijn dat jullie het al gezien hebben.
Deze set bestaat uit een 8 tal projectjes. 

Als eerste: For You

Voor dit projectje nam ik een leeg koffiemelk flesje. 
Ik vouwde een van de Stampin'Up doillies op en plakte deze als ondergrond op het flesje.
Ik ponste een cirkel van 4,4 cm (1 3/4 inch) uit crumb cake cardstock.
Uit Cumcumber Crush ponste ik een scallop circel die net iets kleiner is. Helaas zijn deze ponsen niet meer te krijgen en zijn daar de Layering circles Framelits voor in de plaats gekomen.
Uit de stempel set Sweet Stack stempelde ik met dezelfde kleur als het cardstock de tekst.
Deze past precies in de cirkel pons va 3,2 cm (1 1/4 inch) Deze laagjes plakte ik allemaal op elkaar.
Een klein bloemetje met strassjes maken het af. 
Omdat ik het toch nog wel kaal vond heb ik er een stukje Linen Thread omheen gewikkeld.

De dop had een afwijkende kleur maar met een rest reepje van het In Color dsp 2015-2016 heb ik er een bandje omheen gemaakt. Het is natuurlijk ook leuk om dit met Washi tape te doen.
De strik is gemaakt met de Bow Builder pons. 
2x ponsen en je hoeft hem alleen nog in elkaar te zetten.
Op onderstaand filmpje kun je zien hoe dat gaat.


Pssstttt mochten jullie willen weten waar de snoepjes vandaag komen?
Die komen van mijn favo winkel de Action net als de rietjes en de snor.

Tot morgen groetjes Jolan


Gebruikte materialen:
Stempels: Sweet Stack art.nr. 138948
Ponsen: Bow Builder art.nr: 137414, Cirlkel 4,4 cm art.r: 119850, Cirkel 3,2 cm art.nr: 119861
Thinlits: Layering Cirkels art.nr: 141705
Cardstock/DSP: Cumcumber Crush art.nr:138342, In Color 2015-2017 art.nr: 138432
Inkt: Cumcumber Crush art.nr: 138324
Extra: Doilies art.nr: 141701 ,Rhinestones art.nr: 119246


Geen opmerkingen: