woensdag 14 september 2016

Create your own Stampin'Up Handbag / Creations by Jolan

Hey hallo,

Welkom op mijn blog.
Dinsdag 27 september geef ik voor de 2e keer de workshop Create your own Stampin'Up handbag hier in Wageningen. De afmeting is 15 x 21 cm.

We maken deze leuke handtas met daarin 4 bijpassende kaarten en bijbehorend envelop. Daarbij maken we gebruik van onderstaande materialen. Lijkt het jou ook leuk om deze workshop hier in Wageningen te komen volgen? Geef je dan nu op via creationsbyjolan@gmail.com.

We beginnen dinsdag om 19:30 tot ongeveer 22:00 uur. De kosten zijn 22,50€ Je krijgt het patroon met een duidelijke beschrijving zodat je hem thuis nog eens na kunt maken. Alle andere materialen zitten er natuurlijk ook bij. Wacht niet te lang want vol is vol.







Dit zijn de materialen die we gaan gebruiken. Toen ik ze in de catalogus zag was ik gelijk 'flieft'.
Hiervan moest een leuke workshop komen. Heb je de sluiting gezien van de tas.... Net echt toch?



Geef je dus snel op via creationsbyjolan@gmail.com

Maandag 20 september heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Geen opmerkingen: