zondag 11 september 2016

From the Stampin'Up garden / Creations by Jolan

Dinsdag 13 september plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Ik heb dan leuke acties voor de lezers van mijn nieuwsbrief!
Nieuwsgierig? Mail me op creationsbyjolan@gmail.com
Dan stuur ik hem alsnog naar je toe en kun je ook profiteren van deze tijdelijke actie t/m 13 september

Hey hallo,
Leuk dat je er weer bent. Het is nog steeds heerlijk weer. 
En om eerlijk te zijn ben ik dan het liefste buiten ipv leuke projectjes maken.......
Maar deze set had ik al eventjes geleden gemaakt voor een speciale opdracht.
Het waren 3 verschillende sets. 
Deze is helaas niet gepubliceerd dus kan ik heb gewoon aan jullie laten zien.
Het onderwerp is "From the Garden of"!


Ik maakte voor deze opdracht ook een schilderij met daarop een krans van Zonnebloemen.
Ik nam daarvoor een vel 30,5 x 30,5 Very Vanillia. Met behulp van de Festive Flower Builder punch maakte ik 9 bloemen in de kleur Crusted Curry. Deze verdeelde ik in de vorm van een krans op het vel papier. Ik stanste heel veel blaadjes groen met de Botanical Builder Framelits. Deze stopte ik tussen de bloemen samen met gouden Swirls uit de set Swirly Scribbels Thinlets.


De basis was klaar maar ik vond hem nog wel erg kaal......
Ik heb er wat sequins tussen gelijmd en heb je ook die schattige bijtjes gezien?
Die komen uit de hostess set Pun Intended (alleen gratis te bestellen met je hostess credits)
Het schilderij staat nu te pronken in mijn workshop ruimte.

Dank je wel weer voor het kijken.


Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven op mijn blog. 
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland

Dank je wel voor het kijken. Groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.




Geen opmerkingen: