maandag 19 september 2016

Stampin'Up paperclip houder / Creations by Jolan

Hey hoi welkom op mijn blog,


Een tijdje geleden was ik met een collega in Dortmund en daar kwam ik deze leuke paperclips tegen.
Een SU-per leuk kadootje voor mijn teammies. Alleen saai om te geven. Dus ik bedacht een leuke papercliphouder om ze tussen te stoppen en te versturen.



















Ik had vierkleurtjes gekocht en wilde werken in dezelfde kleuren als de clips. Gelukkig is dat niet zo moeilijk kiezen bij Stampin'Up. Ik ging lekker aan het kliederen met "aquarel" papier. Hoe ik dat gedaan heb...... Daarvoor moet je maar eventjes mijn filmpje nekijken.







 
Helaas was ik vergeten wat duidelijke foto's te maken maar ik hoop dat eea wel voor jullie zo een beetje duidelijk is wat ik gedaan heb. Mocht je nog vragen hebben mail me dan gerust eventjes op creationsbyjolan@gmail.com Ik leg het je gerust nog een keertje uit.



Trust me, You're Lovely



En dit was het eindresultaat.
Leuk toch?






Veel plezier met het kijken. Alle Stampin'Up benodigdheden kun je via mij bestellen.
Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
 en ik zorg er voor.
Gratis verzenden via Kiala va 75,-


groetjes Jolan










1 opmerking:

Marian zei

Was zeker leuk!
Bedankt nog daarvoor...