vrijdag 28 oktober 2016

Stampin'Up Halloween swap deel 1 / Creations by Jolan

Jullie hadden vast wel meegekregen dat ik met een Halloween swap had meegedaan. Wat een leuke kaartjes heb ik gekregen. Ik heb 10 verschillende ontvangen.
Ik vond het echt een SU-per leuke idee Christa.
Hieronder 5 van de kaartjes die in de envelop zaten. Van de week plaats ik de andere 5 kaartjes.

Deze was van Annette van de Beemt

Helaas zonder naam maar zeker ook errug leuk!

Dit kaartje met flap was van Jacqueline Severijnse.

Eack... Christa Halbesma (ik moet toch echt wat met deze stans gaan doen)

Deze was van Reini.

Dat waren de eerste 5 kaartjes van de week plaats ik de andere kaartjes.
Meiden alvast bedankt. Echt SUper leuk.

Vrijdag 28 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: