woensdag 30 november 2016

Stampin'Up sale tot wel 60% / Creations by Jolan Meurs


Whoot whoot ..........


Van 1 december - 31 december 2016 is het weer Eindejaars (uit)verkoop. Betekend kortingen tot wel 60% op heel veel artikelen. Welke artikelen dit zullen zijn weet ik ook nog niet. Dit wordt morgen pas bekend gemaakt. Voor deze artikelen geldt OP=OP dus zolang de voorraad strekt. Wil je bepaalde dingen dus graag hebben wacht dan niet te lang.

Je kunt bestellen door direct naar mijn webwinkel te gaan {hier}  Je kunt ook op het winkelmandje linksboven op mijn blog klikken.
klik op het kopje links "Year-End Close Outs" Betalen kan hier alleen met je creditkaart.

Of stuur mij een mailtje op creationsbyjolan@gmail.com 
Donderdag om 21 uur plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up. 
Helaas kan ik je niet garanderen dat alles elke keer op voorraad is. 

Bestellingen boven de 75,- euro worden GRATIS opgestuurd in Nederland. Natuurlijk zit de NIEUWE voorjaarscatalogus er dan ook bij. Bestel je meer dan 200,- dan heb je recht om voor 10% gratis aan producten uit te zoeken. Elke klant ontvangt van mij ook nog eens een leuk kadootje.
 WACHT DUS NIET TE LANG EN STUUR MORGEN OP TIJD EEN EMAILTJE.


Natuurlijk heb ik vandaag nog meer te melden. 
Ik wilde jullie nog twee leuke kaartjes laten zien die ik gemaakt heb van 
de nieuwe stempelset Oh So Succolent.
Ik heb twee drie kleurtjes inkt aangebracht om mijn clearblok.
Dit met een beetje nat gesprayd en afgestempeld op aquarel papier.
Met zwarte stanzon inkt heb ik de bloemen gestempeld en deze later met een Aqua Painter ingekleurd om wat meer schaduw te krijgen in de bloemen.

En ook nog een keer in het roze.....

Kijk voor meer inspiratie ook eens op mijn {you tube} kanaal of op mijn {facebook}
Tot snel groetjes Jolan






Geen opmerkingen: