woensdag 4 januari 2017

Stampin'Up voorjaars-/zomer catalogus 2017

Whoot, whoot....
Ja hoor de nieuwe catalogus van Stampin'Up is online. 
Klik op het plaatje hieronder en ga er maar eens lekker voor zitten!
Hij zit boordevol SUper leuke spullen.


En weet je wat nog veel leuker is. 
Bij elke 60,- euro die je bestel uit de dikke of uit bovenstaande catalogus mag je een gratis product 
uit de Sale-a-bration folder kiezen en ook die is weer geweldig leuk. Ik kan niet anders zeggen.
Ik ben helemaal "flieft" op de kippetjes en op het bestelbusje. 
Ben je nieuwsgierig wat ik bedoel klik dan eventjes op het foldertje


WIL JE BESTELLEN DAN KAN DAT DOOR EEN MAIL TE STUREN NAAR CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM JE KUNT OOK EEN BERICHTJE VIA FACEBOOK STUREN. HEB JE EEN CREDIT KAART KLIK DAN OP HET WINKELWAGENTJE RECHTSBOVEN OP MIJN BLOG.


De set Cool treats is echt mijn favoriet deze keer maar ook de kleurpotloden waar ik het van de week al elke keer over had zijn zoooooo verslavend. 

Wil je bestellen dan kan dat door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com
MAAR WACHT DIT IS NOG NIET ALLES!!!!!

Is je bestelling hoger dan 129,-?????
Dan is het verstandig om in mijn gezellige team te stappen.
Je mag dan een starterspakket uitzoeken voor 175,- (je betaald 129,-)
En je mag ook nog eens twee stempelsets uitzoeken tot een waarde van 126,- euro
Is dat geen leuke deal. Wil je er meer over weten mail me dan gerust op creationsbyjolan@gmail.com



Geen opmerkingen: