dinsdag 25 april 2017

Stampin'up kado tasje in de nieuwe In Color kleur Berry Burst 2017 2019

Hey hallo,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier op mijn blog. Op dit moment zit ik heerlijk in Portugal bij mijn vriendin die vandaag jarig is. Ik had voor haar leuke kadootjes gehaald bij Riviera Maison. Een van mijn favoriete winkels (en tuurlijk zelf daar ook weer leuke dingen gekocht) Naast wat Nederlandse etenswaren had ik ook een persoonlijke stempel voor haar laten maken. Zei maakt namelijk schitterende bloemstukken voor Bruiloften en andere speciale gelegenheden in Portugal.
En hoe leuk is het dan wel niet wanneer je dan een label er aan kunt maken met je eigen naam.
Hij is heel toepasselijk met een aantal bloemen en dan "Handmade by Aletta"
Ik ben heel benieuwd hoe ze dit persoonlijke kadootje gaat vinden.
Hebben jullie ook al de NIEUWE NEDERLANDSE STAMPIN'UP tekst stempel ontdekt....
Deze is bestelbaar vanaf 1 juni.


Stampin'Up kado tasje in de nieuwe kleur Berry Burt


Voor vragen of Stampin'Up bestellingen kun je mailen naar creationsbyjolan@gmail.com. Ik verzorg het graag. Boven de 75,- verstuur ik gratis via Kiala en natuurlijk altijd een klein kadootje bij jouw bestelling.
Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: