donderdag 25 mei 2017

Stampin'Up Succulent framelits flowers by Creations by Jolan

Een hele goedemorgen. Buiten schijnt de zon en wat is het lekker weer. Dat is echt genieten.
 
Voor vandaag wilde ik jullie mijn workshop laten zien die ik volgende week dinsdag 30 mei geef aan de Wageningse Universiteit. Deze organiseert elk jaar de WeDay voor haar werknemers (ongeveer 5000 mensen werken er in Wageningen) Voor deze gelegenheid mocht ik een workshop geven voor 80 mensen. Men had mijn handlettering doos gezien en dat moest het worden.
Heel leuk maar deze dozen waren nergens meer te krijgen. Dus heel Nederland afgezocht en bijna het hele internet naar wat andere leuke dozen. Maar dat is gelukt. Ik heb leuke theedozen, tissue dozen, coin dozen, dozen met things.... lol en nog veel meer waar ze straks uit mogen kiezen.

 
Ze kunnen onder andere zo'n leuke office box Maken. Daarvoor gebruikte ik de Succulent stansjes van Stampin'Up en wel de kleinste vier. Maar jeetje wat heb ik me daar op verkeken want in elke bloem zitten ongeveer 8 bloemen. 6 bloemen per persoon is 48 x 80 workshops is........JUIST IS 3.840 BLOEMEN!!!!! NU moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik hulp gevraagd heb. Anders had ik dit niet voor elkaar gekregen.

 
Tussen de bloemen zitten de mooie doilies uit de Voorjaarscatalogus van Stampin'Up, rozetten en een aantal swirls van een merk waar ik voorheen in het Design Team heb gezeten. Ik had nog dozen vol en nu kon ik ze goed gebruiken.

Had je al gezien dat ik drie nieuwe Stampin'Up kleurtjes gebruikt heb van de
In Colors 2017-2019?
-Berry Burst
-Fresh Fig
-Powder Pink

 
 
Zoals ik al vertelde heb je 8 bloemen nodig om zo'n mooie volle bloem te maken. Neem een Saté prikker en rol van de grootste 3 de blaadjes om. Vouw ze eventueel verder dicht tussen je vingers. De kleinste vouw je met je vingers als een soort kroontje omhoog. Maak groepjes en lijm ze op elkaar.




 

Wanneer je ze op elkaar gelijmd heb kun je met een bruin inktblokje de bloemen een wat doorleefder uiterlijk geven. Maak de uiteinden van de bloemblaadjes dus een beetje bruin. Op die manier lijken ze nog echter.


Een ander doosje waar ze uit kunnen kiezen is dit schattige doosje.

Natuurlijk heb ik ook allerlei andere dingen voorbereid om op te show tafel te laten zien. Maar deze laat ik in een ander blogberichtje zien.

Wist je dat de Succulent stansjes na 31 mei niet meer te bestellen zijn!!!!

Ik doe op woensdag 31 mei nog een laatste bestelling. Mocht je ze graag willen hebben eventueel met de bijbehorende stempels stuur me dan een berichtje op creationsbyjolan@gmail.com
Heb je vragen of wil je iets weten dan hoor ik het ook graag.

Geen opmerkingen: