zondag 6 augustus 2017

Stampin'Up Label Me Pretty kaart "You're the Best / Creations by Jolan



Hey hallo welkom op mijn blog vandaag.

Voor vandaag op mijn blog heb ik een kaartje gemaakt met die leuke Memories and More kaartjes. Ik had er een hoop over en vond het eigenlijk zonde om er niets mee te doen.
Ze zijn zo leuk en niet alleen bruikbaar voor Project life. Bestel ze dus ook gerust wanneer je graag kaartjes maak.








Ik heb een van de kaartjes als achtergrond gebruikt voor de Embossing Paste. Let wel op dat wanneer je, je Mask gebruikt heb deze gelijk eventjes schoonmaak want het droogt namelijk heel erg snel.
 
Over de pasta heb ik wat glitter gestrooid in de kleur Berry Burst. De basiskaart is ook gemaakt van Cardstock in dezelfde kleur. De bloemen komen uit de Project life set Petal Garden. Hier zitten sticker maar je kunt het ook uit een van de kaartjes uitknippen.


Op deze manier heb je heel snel een aantal leuke kaartjes. Want zeg nu zelf weggooien is toch zonde!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Je vind ze in de lijst hieronder. Natuurlijk kun je ook via mijn webwinkel rechtsboven op mijn blog bestellen.
Ik verzorg graag je bestelling. Gratis verzending via Kiala boven de 50,- Vergeet niet je punten te noteren op je klanten bestelling. En natuurlijk voor alle klanten een aardigheidje.






Product List



Geen opmerkingen: