zondag 10 september 2017

Stampin'Up Merci verpakking met de nieuwe "Decemberlabels" / Creations by Jolan Meurs

Hey hallo welkom op mijn blog.
Wat was het gezellig gisteren tijdens het "Totally Cool Kerst Event" hier in Wageningen.
Natuurlijk begonnen we zoals altijd met koffie/thee en een warm appelgebakje. Voor iedereen lag een goed gevulde kit klaar. Daarbij zat de werkbeschrijving van twee projectjes van Helene den Breejen en de werkbeschrijving van de twee projectjes van Jolan Meurs.

Iedereen kon heerlijk in eigen tempo werken hieraan. En daar waar nodig was kwamen we je natuurlijk helpen. Want sommige dingen zijn voor ons heel logisch maar wanneer het dan op papier staat is het een heel ander verhaal.



Tijdens mijn werk hier thuis had ik tussendoor snel voor iedereen een kadootje gemaakt met de Nieuwe Nederlandse Stampin'Up set "December labels"met bijbehorende pons.

Dit is echt een van mijn favoriete stempelsets op dit moment. 

Woensdag 13 september ga ik alle verzamelde bestellingen bij Stampin'Up plaatsen. Ik verzorg ook graag jouw verlanglijstje.

Deze kun je sturen naar:
creationsbyjolan@gmail.com

Ik had voor iedereen een klein kadootje gemaakt. Hieronder in het filmpje kunt je zien hoe ik dat met behulp van het ponsbord gemaakt heb.


Hieronder tref je het filmpje aan hoe ik deze leuke en snelle Merci verpakking maakte.





Veel plezier met het kijken. Heb je vragen of wil je iets bestellen mail dan naar creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan








Product List

Geen opmerkingen: