woensdag 15 november 2017

"Prettige Kerstdagen" / Creations by Jolan Meurs

Hoe ver ben jij al met je Kerstkaarten?  Lol op deze manier ben ik al een heel eind..... Handig al die leuke voorbeeldjes van de workshops. Op die manier heb ik straks een aardig stapeltje. Het idee van deze mini Kerst krans kwam ik bij een collega tegen. In eerste instantie had de bundel Painted Harvest niet mijn voorkeur om gelijk te bestellen maar gaander weg werd ik zo "flieft" op deze set. Zo veelzijdig en zo bruikbaar.  Ik heb een stuk om 25 blaadjes gestempeld en uitgeponst met de "Leaf Punch". Met een vouwbeen krulde ik de blaadjes wat op. Mocht je het lastig vinden teken dan eerst met potlood een cirkel waar je al die blaadjes dakpansgewijs op kunt plakken.








De Nederlandse tekst "Prettige Kerstdagen" komt uit de set "Sentiments" Een onmisbare set met heel veel bruikbare Nederlandse teksten. De mini lollie vond ik bij de Action voor degene die dat willen weten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Onderaan dit bericht vind je een lijstje. Wanneer je o de plaatjes klikt kom je vanzelf in mijn webwinkel.


Product List
Sentimenten - Clear-Mount Stamp Clear-mount Stamp Set
€ 36,00
Painted Harvest Photopolymer Bundle
€ 40,00
Painted Harvest Photopolymer Stamp Set
€ 25,00
Leaf Punch
€ 19,50
Old Olive Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Old Olive A4 Card Stock
€ 9,75
Very Vanilla A4 Card Stock
€ 11,00
Hearts & Stars Elements
€ 7,50
Gold Metallic Thread
€ 3,75


Geen opmerkingen: