donderdag 29 maart 2018

Stampin'Up Punchboard Paasdoosje

Nog twee dagen en dan is de Sale-a-bration periode van Stampin'Up afgelopen waarbij je bij iedere 60,-€ aan Stampin'Up materialen die je bestelde GRATIS producten kon bestellen.
Persoonlijk vind ik dat altijd de leukste tijd van het jaar. Ik probeer dan zo veel mogelijk voorbeeldjes te maken en ideetjes aan te dragen.












Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het Envelop punchbord van Stampin'Up. Wie heeft hem niet. Toen ik er mee bezig was besefte ik dat het eigenlijk jammer is dat ik hem niet zo vaak gebruik. Want in een "wip" had ik dit leuke doosje klaar. Onderhand maar eens wat meer aan de slag gaan met dit uper handige bord.



 



Het schattige konijntje wat ik inkleurde voor dit doosje komt uit de set "We Must Celebrate" echt een leuke set dat zeker. Maar ik vond de beestjes los leuker en heb ze dus voorzichtig losgeknipt zodat ik ze voor ook andere projectjes kon gebruiken. Ik doe dit door de stempel iets om te buigen en dan los te knippen. Wees wel voorzichtig hoor.
 
Wil je precies weten hoe je dit eenvoudige doosje met de enveloppunch bord maak? Klik dan op het filmpje hieronder.









Zaterdag rond 17:00 uur plaatst ik de laatste bestelling bij Stampin'Up. Wil je dus nog gebruiken maken van de gratis Sale-a-bration artikelen stuur dan VOOR die tijd je verlanglijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com

Vanaf 60,-€ Stuur ik jouw bestelde spulletjes GRATIS naar je op.




Geen opmerkingen: