vrijdag 2 maart 2018

You can create it kit februari




















Wat een leuke reacties hebben we weer gehad en wat is iedereen enthousiast over de YCCI kwartaal kit. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.





Dit is de kit van de maand februari en de teamleden van "You Can Create it" zijn weer druk bezig geweest om voor jullie leuke voorbeelden te maken met deze kit.

























Ook ik heb weer iets leuks gemaakt met deze kit. Een schattig kaartje waarbij ik lekker met de Stampin'Up  Blends aan het inkleuren geweest.

Natuurlijk moest daar ook een doosje bij komen. Jullie kennen me ondertussen. Maar dat was wel een uitdaging om van een klein stukje design papier een doosje te maken maar het is gelukt....

Volgende week maak ik er een filmpje van. Ik ben door de griep geveld en lig op bed dus helaas dat lukte niet voor deze blog post.







Hieronder zie je wat de andere teamleden gemaakt hebben. Klik op hun naam en je komt vanzelf op hun blog voor nog veel eer inspiratie.


Dit is wat Helene den Breejen gemaakt heeft.

Deze inspiratie komt van Heike Fallwickl

 Dit heeft Emilie Veyssilier gemaakt

en tot slot dit is de creatie van Anja Luft.




Mocht je vragen hebben of iets willen bestellen stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Tot snel weer groetjes Jolan

Geen opmerkingen: