zaterdag 28 april 2018

Handgel doosje gemaakt met het punchboard
















Het was gister weer een gezellige dag. Heerlijk altijd zo'n extra vrije dag. Het weer was ook niet verkeerd op "Koningsdag"  s'morgens heb ik heerlijk paard gereden en s 'middags heb ik twee filmpjes opgenomen voor jullie. Daarbij heb ik weer gebruik gemaakt van die gave pre-order bundel "Share What You Love Suit" die van 1 tot en met 31 mei verkrijgbaar is met extra gratis artikelen.

MOCHT IK JE HEBBEN KUNNEN OVERHALEN OM DEZE VIA MIJ TE BESTELLEN. IK STUUR HEM RECHTSTREEKS GRATIS NAAR JE OP....... (alleen binnen Nederland)





Mocht je nog even willen zien welke drie bundels je kunt bestellen plaats ik hieronder nog even de flyer. Ook de nieuwe In Color 2018-2020 inktpads zijn al in de pre-order te verkrijgen. Je krijgt hierop 10% korting. Ook deze stuur ik GRATIS naar je op!
 
 
Jullie vragen heel vaak kun je niet iets doen met de punchborden. Zoals jullie zien worden jullie op je wenken bediend.  Van de week ben ik ook al met het giftbag punch bord aan de slag gegaan. Die post kun je {hier} lezen. Wanneer ik naar Amerika ga breng ik altijd een bezoekje bij de winkel "Bath and Body work" ik MOET hier altijd van alles kopen van mijzelf. Lol....Ze hebben leuke mini artikelen waarmee je de leukste projectjes kunt maken. Gelukkig kun je online ook in Nederland deze leuke spullen kopen al lopen ze wel wat achter. Deze keer een lief klein doosje waar zo'n gelletje in past.
In het filmpje hieronder laat ik je zien hoe je dit leuke doosje kunt maken. Heb je geen hand gel flesje? Er zijn vast veel meer leuke producten die er ook in passen. Ik dek daarbij aan een lekker geurig zeepje bv...
VERGEET NIET OP HET DUIMPJE OMHOOG TE KLIKKEN ZODAT IK WEET DAT JULLIE HET WEER EEN LEUK PROJECTJE VONDEN.
 






Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com en ik zorg dat jij je bestelling zo snel mogelijk naar jouw huis opgestuurd krijgt. Want geloof me dit is echt een SUper leuke kit.
groetjes Jolan

2 opmerkingen:

Unknown zei

Duidelijke uitleg.
Dankjewel.
Maar oh oh oh die tekst die meeloopt.....😀😀😀

Creations by Jolan zei

Whahahah Marion. Snap ik helemaal. Dak je wel voor je berichtje hier.