donderdag 26 april 2018

SUper gaaf kadootje in Acetaat box

Heyyyy hallo welkom weer op mijn blog leuk dat je een kijkje komt nemen. Heb je de blog post van gisteren gelezen? Over de nieuwe bundel die op drie manieren te verkrijgen is. Nee klik dan {HIER}  voor meer informatie. Want om eerlijk te zijn deze SUper gave bundel met diverse gratis artikelen wil je niet missen.

Ook voor vandaag heb ik een filmpje staan hoe ik voor mijn vriendin dit gave kadootje maakte met van die leuke Acetaat doosjes van Stampin'Up. Wanneer je goed kijkt zie je dat ik ook het nieuwe Design papier gebruikt heb wat in de grootste bundel zit. Wauwwie mooi dik papier om als basis te gebruiken voor diverse projectjes. Misschien denk wat is dat papier duur maar het is een dubbel pak dubbelzijdig ennnnn waarom ik het zo mooi vind is de metallic glans die er over heen zit.











Mochten jullie je afvragen waar ik die leuke tissue zakjes en lipgloss vandaan heb gehaald.... Lol jullie vragen me dat heel vaak. Het komt van de Xenos. Je vind daar vaak de leukste dingen. De bloemen heb ik met de Blends ingekleurd. Ik ben zo verslaaft aan deze alcoholstiften en ben blij dat...... sttttt ik mag het eigenlijk nog niet vertellen maar in de nieuwe catalogus die op 1 juni in gaat staan nog veel meer kleuren. Ook de kleuren die er al waren zijn dat gelukkig  weer te bestellen.



Wil je weten hoe ik dit leuke kadootje maakte. Klik dan op het plaatje hieronder.



Wil jij nu al deze gave bundel reserveren stuur mij dan een mailtje op creationsbyjolan@gmail.com
Ik zorg er dan voor dat hij GRATIS bij jou thuis bezorgd wordt zodra hij uitgeleverd wordt.
Heb je andere vragen dan hoor ik het ook graag van je.
Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: