maandag 2 april 2018

You Can Create It vlop maand maart

 
 

 
 
Hey hallo welkom weer hier op mijn blog. Vandaag een kort berichtje. Het is weer 2e van de maand en dat betekend mijn uitwerking van de You Can Create It kit. Deze keer de maand maart. Dit zat er in de kit. Natuurlijk zijn jullie nieuwsgierig wat ik gemaakt heb met de kit.....
 
Ik heb de achterkant van het design papier gebruikt. Ik had nog een aantal van deze leuke lipglossjes liggen en die vroegen om een doosje.... lol.  Helaas ben ik afgelopen week nogal druk geweest en heb ik geen tijd om er een filmpje van te maken. Jullie moeten dus eventjes geduld hebben.
 
Dinsdag pas ik dit bericht aan met wat de anderen gemaakt hebben. Zei waren aan de late kant en ik had geen tijd om dit bericht te veranderen. Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen.
 
tot gauw,
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: